Fyzioterapie Žatec

Rázová vlna

V mém zařízení používám radiální rázovou vlnu. Vhodnějším označením je radiální tlaková vlna.  Tlaková vlna je generována pneumaticky, kdy je v aplikátoru rychlým pneumatickým pulsem vystřelován projektil z ušlechtilého kovu. Na povrchu projektilu se vytváří tlaková vlna, která se pomocí aplikátoru radiálně přenáší do hloubky struktur tkání a realizuje zde léčebný proces.

Jak léčba rázovou vlnou funguje?

Aplikace rázové vlny za účelem stimulace lokální biologické odezvy ošetřované tkáně. urychluje v poškozené tkáni reparační a regenerační proces hojení převážně ovlivněním metabolizmu tkáně spolu s výrazným zlepšením lokálního prokrvení.

Nejčastější indikace léčby:

• syndrom patní ostruhy (plantární fasciitida)
  • bolestivá onemocnění ramenních kloubů(šlach a svalů, s kalcifikacemi i bez nich)
  • onemocnění loketních kloubů(svalových úponů na vnitřní i zevní straně kloubu) “golfový” či “tenisový loket” (radiální nebo ulnární epikondylitis)
  • bolesti kolenního kloubu: poškození úponové šlachy pod čéškou (“skokanské” koleno“), iliotibiální syndrom („běžecké koleno“)
  • bolesti v oblasti holenní kosti (syndrom tibiální hrany)
  • chronické bolesti krční, hrudní i bederní páteře při spondylartróze páteře
  • úponové bolesti (šlach a svalů) obecně, tj. tendinitidy či entezopatie a burzitidy nejčastěji ramenních a kyčelních kloubů včetně trochanterické burzitidy (v oblasti velkého hrbolu stehenní kosti)
  • svalový hypertonus a bolestivé svalové spoušťové body při onemocnění páteře

Jaká je úspěšnost terapie?

Po aplikaci 3 až 6 procedur rázovou vlnou udává více než 80% pacientů výrazné zmírnění až vymizení obtíží.

Zpět na úvodní stránku
Urban Webdesign Webové stránky na míru